2024-2025 სასწ. წ
III ა კლ.
კომპლექსური დავალებები ქართულში
I სემესტრი
1. თემა: პერსონაჟის სკამი- აფხაზური თქმულების მიხედვი "როგორ
გაიყვეს ძმებმა ქონება".
2 თემა: "კეთილი ბებერი ბუები"-ის მიხედვით, გადარჩენილი
ბავშვის სახელით წერილის მიწერა.
IIსემესტრი
თემა: სულხან- საბა ორბელიანის " დაყვედრება ტყვეობაზე უარესია"- კომიქსი
კომპლექსური დავალებები მათემატიკაში
I სემესტრი
1. თემა: გეომეტრიული ფიგურები,სიდიდე
2. თემა: კანონზომიერება და ალგებრა
სამნიშნა რიცხვების შედარება, შეკრება-გამოკლება.
II სემესტრი
თემა: მსჯელობა, დასაბუთება. პრობლემის გადაჭრა- გამრავლება- გაყოფა.
კომპლექსური დავალება მათემატიკაში
თემა:მონაცემები, მონაცემთა ანალიზი
კომპლექსური დავალების პირობა:მეთევზე ვთევზაობს მთელი
წლის განმავლობაში.მან დაჭერილი თევზების რაოდენობა მარტიდან
სექტემბრის ჩათვლით წარმოადგინა პიქტოგრამის სახით.
კომპლექსური დავალებები ბუნებისმეტყველებაში
1. თემა: მზის სისტემის მოდელის შექმნა
2. თემა: მცენარის აგებულება-პოსტერის შექმნა
I სემესტრი
1. თემა: პეიზაჟი
2 თემა:" შემოდგომის ნატურმორტი"
II სემესტრი
თემა: საყვარელი პერსონაჟის გამოსახვა, განსახიერება შესაბამის გარემოში.
თემა:პორტრეტი
თემა: ოჯახის წევრების დახატვა საკუთარი დამოკიდებულების მიხედვით.
თემა:" მისალოცი ბარათის შექმნა"
კომპლექსური დავალებები მე და საზოგადოებაში
I სემესტრი
1. თემა: ზრუნვა ცხოველებძე, ფრინველებზე, ოთახის მცენარეებზე--
ზრუნვა ჩემს ოჯახში- ბუკლეტის შექმნა.
2. თემა:" საკლასო კონსტიტუციის შექმნა.
საკლასო კონსტიტუცია, რომელშიც კლასის ყველაწევრისთვის
მისაღები ქცევის წესები და ღირებულებები იქნება ჩამოყალიბებული.
3 თემა: გარემოს დაცვა.
კომიქსის საშუალებითგარემოზე ზრუნვის ასახვა.
თემა: ინსტიტუცია- მანდატურის როლის მორგება.
მანდატურის აკვირვების ცხრილი- მოსწავლეების ქცევის შედეგები.
14 დეკემბერს ჩატარდა ღია გაკვეთილი მათემატიკაში.
თემა: კუთხე, კუთხის სახეები.
მიზანი მოსწავლემ შეძლოს გაიაზროს კუთხე, როგორც
გეომეტრიული ფიგურა, ამოიცნოს კუთხის სახეები.
2023-2024 სასწ. წელი
II ა კლ.
I სემესტრი
კომპლექსური დავალება ქართულ ენაში
თემა: ამბები სკოლიდან
თემაში გამოყენებული ტექსტები:
1. ცირა ქიტიაშვილის ლექსი : ყოჩაღი ბიჭი"
2.ტ. ჭანტურიას ლექსი " ნუციკო"
3. კარლო კოლოდის ზღაპარი "პინოქიოს თავგადასავალი"
მიზანი: პერსონაჟების შედარება, მსგავსება- განსხვავების წარმოჩენა.
კომპლექსური დავალება ქართულ ემაში
თემა: ფასეულობები -წიგნში ნაპოვნი სიბრძნე:
თემაში გამოყენებული ტექსტები:
1. ი. გოგებაშვილის იგავი "თაგვი და ლომი";
2.ი. გოგებაშვილის მოთხრობა "სირცხვილი აიცილა" ;
3. გ. ივანიშვილის მოთხრობა " სამი ბიჭი";
4. რ. ინანიშვილის მოთხრობა " მსოფლიოს ჩემპიონი"
მიზანი: 1. არამხატვრული ჟანრის წერილი წერის სტრატეგიები გაცნობა.
2. ამბის შეთხზვა.
თემა : ერთმანეთზე ზრუნვა
თემაში გამოყენებული ტექსტები:
1. ი. გოგებაშვილი -" კეთილი ბერიკაცი"
2. ი. გოგებაშვილი- "ჭიანჭველა და ფუტკარი"
3. ქ. ჭილაშვილი-" პატარა კალათა"
4. მ. მაჭავარიანი-" მზექალა და თინა"
მიზანი: მხტვრული ჟანრის - მოთხრობის და კომიქსის
მახასიათებლის გაცნობა.
დავალება: 1. მოთხრობის სიუჟეტის გაგრძელება
2. კომიქსის შექმნა
თემა: საახალწლო
თემაში გამოყენებული ტექსტები:
პ. მამფორია-"საახალწლო ლექსიკონი"
გ. ჭიჭინაძე- " დეკემბერი"
გ. ტაბიძე- " მრავალ ახალ წელს"
მიზანი: ლექსიკური მრავალფეროვნება, ტექსტის გაგების სტრატეგიები.
დავალება: 1.საახალწლო ლექსიკონის შექმნა
დავალება 2- საახალწლო ამბის შექმნა
II სემესტრი
კომპლექსური დავალება ქართულ ენასა და ლიტერატურაში
თემა: სახალისო ამბები. პერსონაჟის რუკა.
კომპლექსური დავალება : სენიოე ბიანკის დახასიათება.
ჯ. როდარის " ტელეფონით მოყოლილი ზღაპრების" მიხედვით.
კომპლექსუეი დავალება ქართულ ენასა და ლიტერატურაში
თემა:სახალისო ამბები.
კომპლექსური დავალება:სახალისოი ლუსტრაციების შექმნა
და მათზე დაყრდნობით სახალისო ამბის შეთხზვა.
კომპლექსური დავალება ქართულ ენასა და ლიტერატურაში.
დავალება: თოჯინის დამზადება და ზეპირად აღწერა.
კომპლექსური დავალება ქართულ ენასა და ლიტერატურაში
თემა: მკითხველის პოსტერი
კომპლექსური დავალება : პოსტერის შექმნა " რა უყვართ ბავშვებს
და რატომ"
კომპლექსური დავალება ქართულ ენასა და ლიტერატურაში
თემა:ბუნების დაცვის წესების შექმნა.
კომპლექსური დავალება: შესწავლილ ტექსტებზე დაყრდნობით
კომპლექსური დავალება ქართულ ენასა და ლიტერატურაში
თემა: მკითხველის პოსტერი.
კომპლექსური დვალება: საერთო პოსტერის შექმნა თემაზე-
წელიწადის დროები( ჯგუფური სამუშაო)
თემა : წერილი თუშის ბიჭს
კომპლექსური დავალება: მისწერე წერილი თუშის ბიჭს.
გამოხატე შენი დამოკიდებულება მის მიმართ. ურჩიე, როგორ
შეიძლება იზრუნონ მშობლიურ კუთხეზე.
18 აპრილს IIა კლ. ჩატარდა ღია გაკვეთილი ბუნებისმეტყველებაში.
გაკვეთილის თემა: წყალი და წყლის თვისებები
კომპლექსური დავალებები ბუნებისმეტყველებაში
თემა: გარემო ჩემ ირგვლივ
კომპლექსური დავალება- ხმელეთის ზედაპირი ჩემ ირგვლივ.
თემა: სხეული
კომპლექსური დავალება: ტრანსპორტის საშუალებების შედარება
.
თემა: გარემო და ცოცხალი არსებები:
კომპლექსური დავალება - გამოიცანი მცენარე
თემა: ბუნებრივი მოვლენა
კომპლექსური დავალება- მიწისძვრა და მეწყერი-
საინფორმაციო ბარათის შექმნა.
II სემესტრი
კომპლექსური დავალება ბუნებისმეტყველებაში.
თემა: ბუნებრივი მოვლენები.
კომპლექსური დავალება: კომიქსის შექმნა- "წყალდიდობა"
კომპლექსური დავალება ბუნებისმეტყველებაში
თემა: ტბის ბინადრები
კომპლექსური დავალება: დიორამის შექმნა
კომპლექსური დავალება ბუნებისმეტყველებაში:
მოიფიქრე სიმბოლო, რომელიც გამოხატავს წყლის საზოგვას.
თემა: რატომ უნდა დავზოგოთ წყალი
კომპლექსური დავალება ბუნებისმეტყველებაში
თემა:ჰაერი როგორც გარემო
თემა:ჰაერი როგორც გარემო
კომპლექსური დავალება: პოსტერის შექმნა- ჰაერის თვისებები
და მისი მნიშვნელობა.
თემა: გავიცნოთ ქარი
კომპლექსური დავალება:შევადგინოთ ამინდზე დაკვირვების დღიური.
კომპლექსური დავალებები სახვით და გამოყენებით ხელოვნებაში
თემა: რას გვიყვება შემოდგომა
კომპლექსური დავალება: ნატიურმორტის შექმნა შემოდგომის
განწყობით.
თემა: ბუნებრივი მოვლენები;
კომპლექსური დავალება- პეიზაჟის დახატვა რეალური ან მოგონილი
მოვლენით.
II სემესტრი
კომპლექსური დავალება გამოყენებით და სახვით ხელოვნებაში
თემა: ნამდვილი და მოგონილი ბუნებრივი მოვლენა
კომპლექსური დავალება მათემატიკაში: გზა სახლიდან მაღაზიამდე
თემა: სიდიდეები, ზომა
კომპლექსური დავალება მათემატიკაში:
ვხატავთ გეომეტრიული ფიგურების გამოყენებით
თემა:გეომეტრიული ფიგურები, ორიენტირება.
კომპლექსური დავალება მათემატიკაში
თემა:ვაგროვებთ და განვიხილათ მონაცემებს
კომპლექსური დავალება: დავითვალოთ სიტყვის
მარცვლები, დავაჯგუფოთ სიტყვები.
2022-2023 სასწ. წელი
I ა კლ.
II სემესტრი
კპომპლექსური დავალება მათემატიკაში
თემა: მოქმედებები რიცხვებზე;
მიზანი: გამოთვლითი უნარების განვითარება
ჩატარების დრო: თებერვალი
კომპლექსური დავალება ქართულ ენასა და ლიტერატურაში
თემა: ბერიკაცი და ნამყენი
მიზანი: მოსწ. პიროვნული ზრდა-ზრუნვა, სიკეთე
ჩატარების დრო: აპრილი
კომპლექსური დავალება ბუნებისმეტყველებაში
თემა: ცოცხალი სამყარო- შინაური ცხოველები
მიზანი:ცხოველთა შესაფერისი თავშესაფრის გაცნობა.
ჩატარების დრო: მაისი
კომპლექსური დავალება სახვით და გამოყენებით ხელოვნებაში.
თემა:ბუნების ხესის ამსახველი ნახატი.
მიზანი: სხვადასხვა ტიპის ხაზის, ფორმის, ფერის გამოყენება
პეიზაჟის შესაქმნელად.
ჩატარების დრო: ივნისი
I სემესტრი
კომპლექსური დავალება ქარტულ ენასა და ლიტერატურაში
თემა: ურთიერთობები
დავალება: პერსონაჟის დახატვა / გამოძერწვა/
საკითხი:პერსონაჟის დახასიათება ნახატზე დაყრდნობით.
კომპლექსური დავალება მათემატიკაში
მიმართულება-- გეომეტრია
საკითხი: ორიენტაცია სივრცეში. მარტივი სქემები სიბრტყეზე.
თემა: ვირტუალური ფერმა
დავალება: ●
დაადგინე სად რომელი ნაგებობა დგას. ასევე ყურადღება
მიაქციე როგორ განლაგდნენ ცხოველები და ფრინველები მგლის ყმუილის გაგონებისას და შექმენი
შესაბამისი ილუსტრაცია.
●
გაიხსენე შიდა და გარე არეები, არეების საზღვარი და ისე განალაგე საგნები
ილუსტრაციაზე
●
აღწერე როგორ არის საგნები განლაგებული.
●
დავალება შეასრულე სახატავი
საშუალებების ან ციფრული რესურსის ,,ვსწავლობთ თამაშით“ გამოყენებით. ასევე
შეგიძლია მოამზადო მაკეტი საძერწის ან
სხვა მასალის გამოყენებით.
●
გაიხსენე რომელიმე მსგავსი
ზღაპარი/მულტფილმი, მოიყვანე მაგალითი და
იქ განვითარებული სიუჟეტის მიხედვით შექმენი ილუსტრაცია შენთვის
მოსახერხებელი ფორმით.
●
დავალება წარმოადგინე პოსტერის, ციფრული რესურსის: „ვსწავლობთ თამაშით“ ან სხვა
შენთვის სასურველი ნებისმიერი ფორმით.
კომპლექსური დავალება ბუნებისმეტყველებაში
თემა: მცენარეთა სამაყრო
დავალება: უცნობ მცენარეზე დაკვირვება:
მიზანი: მონაცემთა შეგროვება, პრეზენტაცია.
კომპლექსური დავალება სახვით და გამოყენებით ხელოვნებაში
თემა : მოგზაურობა
კომპლექსური დავალება:სხვადასხვა ფორმით ჯადოსნური სამყაროს გამოსახვა.
მიზანი: სახვითი ხელოვნების მხატვრულ გამომსახველობითი საშუალებების
და ხერხების გაცნობა.
2021-2022 საწ. წელი
კომპლექსური დავალება სახვით და გამოყენებით ხელოვნებაში
თემა: ფერი, ხაზი
დავალება: ნამუშევრის შექმნა სამოგზაურო შტაბეჭდილების
გადმოცემაზე.
(მუქი და ღია , პასტელური ფერების, გოეთეს სამკუთხედის, მატყუარა
ხაზების გამოყენებით)
კომპლექსური დავალება ბუნებისმეტყველებაში
თემა: ორგანიზმების ძირითადი ჯგუფები
საკითხი: წიწვოვანი და ყვავილოვანი მცენარეები
კომპლექსური დავალება-მცენარის მოდელის შექმნა
კომპლექსური დავალება მე და საზოგადოებაში
თემა: მასობრივი ინფორმაციის საშუალებების
უსაფრთხოების უზრუნველყოფა.
საკითხი:უსაფრთხო ინტერნეტი
კომპლექსური დავალება-ბუკლეტის შექმნა
კომპლექსური დავალება ქართულ ენასა და ლიტერატურაში
თემა: ზრუნვა
დაამატებითი თემატიკა: ემპათია, თანაგანცდა
საკითხი: ოტია იოსელიანის " ასე მოკვდა მურია" პერსონაჟების შინაგანი
სამყაროს წარმოჩენა.
დავალება: პერსონაჟის სკამი
2019-2020 სასწ.წელი
გაკვეთილის გეგმა
2018-2019 სასწ.წელი
გაკვეთილის გეგმა ( 1 ა კლასი)
25.04. 20119. Iა კლ. ჩატარდა ღია გაკვეთილი მათემატიკაში.
გაკვეთილის თემა : შემაჯამებელი გაკვეთილი
გაკვეთილის გეგმა
2018-2019 სასწ.წელი
გაკვეთილის გეგმა ( 1 ა კლასი)
25.04. 20119. Iა კლ. ჩატარდა ღია გაკვეთილი მათემატიკაში.
გაკვეთილის თემა : შემაჯამებელი გაკვეთილი
ღია გაკვეთილი მათემატიკაში
მე-3ა კლასი
08. 04. 2017 წ
გაკვეთილის თემა: გეომეტრიული ფიგურები
მიზანი:ბრტყელი და სივრცული ფიგურების ამოცნობა, გრაფიკული გამოსახულებების და მოდელების შექმნა და მათი აღწერა.შედარება.
გაკვეთილზე გამოყენებული იყო კეთებით სწავლების მეთოდი.
5. 02. 2018 წ IV ა კლასში ჩატარდა ღია გაკვეთილი მათემატიკაში.
გაკვეთილის თემა: სვეტოვანი დიაგრამა.
მიზანი:მოსწავლე შეძლებს სვეტოვანი დიაგრამის აგებას, მონაცემების აღწერას სვეტოვანი დიაგრამის გამოყენებით.
გაკვეთილის ბოლოს მისაღწევი შედეგი: მოსწავლემ შეძლო მონაცემების შეგროვება, სვეტოვანი დიაგრამის აგება დამისი აღწერა.
21. 04. 2018წ IV ა კლასში ჩატარდა ღია გაკვეთილი მათემატიკაში თემაზე:მთელის ნაწილები.
გაკვეთილის მიზანი: მოსწავლემ შეძლოს მთელიდან ნაწილების გამოყოფა, დასახელება, შედარება.
გაკვეთილის ბოლოს მისაღწევი შედეგები: მოსწავლემ შეძლო მთელიდან ნაწილის გამოყოფა, დასახელება(ნახევარი, მესამედი, მეოთხედი)
გაკვეთილის აქტიობები იყო საინტერესო და მრავალფეროვანი.
Комментариев нет:
Отправить комментарий