თემა : მოსწავლეებთან ერთად საორგანიზაციო საკითხების გაცნობა:
ქცევის კოდექსის,სკოლის შინაგანაწესის,კალენდრის და
სახელმძღვანელოების გაცნობა. საკლასოქცევის წესების შემუშავება.
მიმართულება:პიროვნული და მორალური განვიტარება.
მიზანი: მოსწ. მიერ ქცევისწესების დაცვა.
რესურსი:ფერადი ფანქრები, თაბახის ფურცლები.
ჩატარების ადგილი : ონლაინ რეჟიმი
თემა:ბიბლიოთეკით სარგებლობის წესები. ევაკუაციის გეგმა.
მიმართულება: პიროვნული და მორალური განვითარება,
უსაფრთხოება და ძალადობისგან თავისუფალი ოლის პოპულარიზაცია..
მიზანი:- სკოლის ბიბლიოთეკით სარგებლობის წესების გაცნობა,
უსაფრთხოების უნარ-ჩვევების განვითარება.
რესურსი:თაბახის ფურცლები. ფერადი ფანქრები.
ჩატარების ადგილი: სკოლის ბიბლიოთეკა, საკლასო ოთახი
ჩატარების დრო: 11.10. 2121წ.
თემა: რას ნიშნავს ვიყო მეოთხეკლასელი.
მიმართულება: პიროვნული და მორალური განვითარება
მიზანი:თითოეული მოსწავლის ინდივიდუალური თავისებურებების გარკვევა და მასზე დაკვირვება
რესურსი:თაბახის ფურცლები, ფანქრები.
ჩატარების ადგილი: საკლასო ოთახი.
თემა: გავუფრთხილდეთ ბუნებას.
მიმართულება:გარემოსდაცვითი კულტურის განვითარება.
მიზანი: მოსწ. ეკოცნობიერების ამაღლება. დედამიწის მწვანე საფარის მნიშვნელობის და მისი დაცვა შენარჩუნების მნიშვნელობის გაცნობიერება.
რესურსი: სკოლის მცენარეები.
ჩატარების ადგილი: სკოლის ეზო.
თემა: ფანტაზია და ტყუილი.
მიმართულება:პიროვნული და მორალური განვითარება.
მიზანი: ფანტაზია და ტყუილი. მათ შორის განსხვავება.
რესურსი:გონებრივი იერიში, დისკუსია.
ჩატარების ადგილი: საკლასო ოთახი.
თემა :ნამდვილი მეგობარი
მიმართულება:პიროვნული და მორალური განვითარება.
მიზანი:მოსწ. დამოუკიდებელ ცხოვრებაში წამოჭრილი
სირთულეების მოგვარების უნარ-ჩვევების განვითარება.
რესურსი: სიტუაციური თამაშები, დისკუსია.
ჩატარების ადგილი: საკლასო ოთახი.
თემა:ეტიკეტი
მიმართულება:პიროვნული და მორალური განვითარება.
მიზანი:მოსწ. გააცნობიეროს ეტიკეტის ნორმების დაცვის აუცილებლობა
სხვადასხაა სიტუაციაში.
რესურსი: სიმულაციური თამაშები, დისკუსია.
ჩატარების ადგილი: საკლასო ოთახი.
თემა: . სპორტი. სასარგებლო პროდუქტები.
მიმართულება: ცხოვრების ჯანსაღი წესის პოპულარიზაცია.
მიზანი:გარემოსდაცვითი კულტურის და ცხოვრების ჯანსაღი წესის უნარის
ჩამოყალიბება.
რესურსი: დღის რეჟიმის შექმნა.
ჩატარების ადგილი: საკლასო ოთახი.
თემა: ხელოვნების დარგები: თეატრი, საყვარელი ფილმა, სპექტაკლი.
მიმართულება: თვალსაწიერის გაფართოება.
მიზანი: მოსწ. თვალსაწიერის გაფართოება.
რესუესი:წიგნი, ფანქრები, სახატავი ფურცლები.
II სემესტრი
თემა: მეწარმეობის არსი
მიმართულება:მეწარმეობის უნარის განვითარება
მიზანი: მოსწავლეს განუვითარდეს საკუთარისურვილების, საჭიროებების
გამოხატვის, განსხვავებული მოსაზრების წარმოთქმის უნარი.
რესურსი: ფანქრები, თაბახის ფურცლები.
ჩატარების ადგილი: საკლასო ოთახი.
თემა : კამათი , ჩხუბი ბულინგი
მიმართულება:უსაფრთხო და ძალადობისგან თავისუფალი
სკოლის პოპულარიზაცია.
მიზანი: საზოგადოებაში სწორი ქცევის, მანერების ჩამოყალიბება,
კონფლიქტების უნარ-ჩვევების ჩამოყალიბება.
რესურსი: სლაიდები,პროექტორი.
ჩატარების ადგილი: საკლასო ოთახი
თემა: წიგნი- ჩემი მრგობარი
მიმართულება-მოსწავლეთა თვალსაწიერის გაფართოება;
მიზანი: წიგნის კითხვის უნარის ჩამოყალიბება. მოსწავლემ შეძლოს
წაკითხულისადმი საკუთარი დამოკიდებულების გამოხატვა.
თემა: რა არის სიზარმაცე?
მიმართულება:პიროვნული და მორალური განვითარება.
მიზანი:მოსწ. გაიაზრონ, რა არის. როდის ჩნდება ის,სიზარმაცის დაძლევა
რესურსი: დიდაქტიკური ზღაპარი, ასოციაციური რუკა.
ჩატარების ადგილი: საკლასო ოთახი.
თემა: საკუთარი და სხვისი უფლებების და მოვალეობების დაცვა.
მიმართულება: პიროვნული და მორალური განვითარება.
მიზანი:მოსწ. შეძლონ უფლებების და მოვალეობების გაცნობიერება და დაცვა.
რესურსი:მინი ლექცია, ასოციაციური რუკა.
ჩატარების ადგილი: საკლასო ოთახი
თემა:სამედიცინო დახმარების აღმოჩენა. უსაფრთხოების
უზრუნველყოფა.
მიმარტულება: მოსწ. პიროვნული და მორალური განვითარება.
მიზანი: სამედიციო დახმარების აღმოჩენის, უსაფრთხოების
საშუალებების გაცნობა.
რესურსი: მინი ლექცია, კითხვა- პასუხი.
ჩატარების ადგილი: საკლასო ოთახი
თემა: ვიზიტი მოზარდ მაყურებელთა თეატრში
მიმართულება: მოსწავლეთა თვალსაწიერის გაფართოება
მიზანი: მოსწავლის ესთეტიური გემოვნების ჩამოყალიბება.
დაკვირვება პერსონაჟზე.
ჩატარების ადგილი: მოზარდ მაყურებელთა თეატრი
სპექტაკლი: ვაჟა-ფშაველას "შვლის ნუკრის ნაამბობი"
თემა: ექსკურსია
მიმართულება:თვალსაწიერის გაფართოება;
მიზანი: ისტორიულ - კულტურული მემკვიდრეობის
გაცნობა.
Комментариев нет:
Отправить комментарий